HomeAndStyle

Demény - Most én ugatok könyvbemutató

2014. október 30. 17:28 - Juhász Viki

Talán 1,5 hónapja lehetett, hogy ráleltem a Demény, a kötsög blogra. Egy vizsláról szól, aki valljuk be tényleg elég kötsög, de mindemellett imádnivaló is. A Gazdi szerepét Magos Judit tölti be, aki szorgosan osztja meg Demény alattvalóival a zigét. 

Először csak nézegettem, beleolvasgattam és egyre jobban kezdett tetszeni. Megkerestem a facebook oldalát és azt vettem észre, hogy pár nap elteltével minden napom vele kezdem, munkába menet a buszon csekkolom a friss képeket róla és jókat kuncogok magamban. Pár nap leforgása alatt a tavaly nyáron indult blogot visszamenőleg elolvastam, hogy képben legyek mindennel. Egyszerűen faltam a bejegyzéseket egymás után. Hol azért volt a szemem könnyes, mert annyira nevettem, hol pedig annyira elérzékenyültem, mikor komolyra vette a figurát egy-egy postban. 

Október 27-én megtörtént, aminek azt hiszem meg kellett már történnie, megjelent egy könyv Demény - Most én ugatok címmel. Az érdeklődés hatalmas volt, a bemutató helye dugig volt a rajongókkal. Alföldi Róbert volt a bemutatón Demény hangja, aki felolvasást tartott. Természetesen jelent volt Gazdi is és Demény, valamint Gazdi másik kutyája Max is. Nem hittem volna, hogy ennyire elérzékenyülök majd akár Demény láttán, akár a felolvasás alatt újra átélt bejegyzések miatt, de az 1 órás bemutatón átlag fél órán keresztül alig láttam ki a könnyeim mögül. Felejthetetlen élmény volt.

Ha van kutyád, melegen ajánlom a blog olvasását. Ha nem csak állatként tekintesz a kutyádra, hanem társként, akkor az olvasottak ugyanúgy magával ragadnak majd, mint engem. A blog olvasása óta még jobban beleszerettem a kutyáimba, sokkal több figyelmet fordítok rájuk, mint azelőtt. Higgyétek el, nálatok is így lesz, ezt garantálom!

Remélem készül már a következő könyv is, hiszen Deménynek rengeteg ugatni valója van még a világnak, hogy mindenki a deményizmusnak hódoljon! Én csak annyit mondok: éljen a Zatyaúrtöpi, éljen Demény!

 

2 komment
Címkék: other

A bejegyzés trackback címe:

https://homeandstyle.blog.hu/api/trackback/id/tr736848523

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Poppy Floe 2014.11.01. 08:29:04

Hála neked, egyel többen követik a Demény, a kötsög blogot. Tényleg nagyon faszipántos :DD

Juhász Viki 2014.11.01. 13:16:07

@Poppy Floe: Örülök, hogy tetszik. Szerintem neked is feldobja a napodat, akár többször is. :D
süti beállítások módosítása